Juli 2016, Stephan Brusche, klant TUI
    Als Creative Lead bij TUI heb ik Anne-Marie ervaren als een prettige collega. Altijd in voor een geintje, maar ondertussen serieus aan de slag, breed inzetbaar, prima op de hoogte van ‘all things social’ en goed in het bewaken van grenzen.
November 2014, Jan-Willem Geurts, klant Sports for Children:

 

Anne-Marie heeft zich vastgebeten in het beleid van Sports for Children omtrent sociale media. En passant nam zij met succes algeheel beleid, (werk)processen en coaching van personen mee. De boodschap van Sports for Children is nu veel helderder, we hebben handvatten om deze boodschap beter wereldkundig te maken en algeheel scherper te zijn op de uitontwikkeling van processen. Anne-Marie: Dank!

November 2014, Baukje ten Herkel collega / opdrachtgever bij Heineken:

Ik heb samen met Anne-Marie altijd met veel plezier gewerkt op Jillz en Brand. Anne-Marie is er erg sterk in de doorvertaling van het concept naar digitaal. Mede door haar enthousiasme, creativiteit en betrokkenheid heeft ze altijd veel toegevoegde waarde gehad. Anne-Marie is daarnaast gewoon een heel fijn mens, waarmee je super kan samenwerken.

September 2014, Françoise Pisters, klant C&Q Executive Search:

Anne-Marie heeft ons als C&Q Executive Search verder wegwijs gemaakt in social media-land en meegedacht hoe deze middelen onze business kunnen versterken. Ze heeft zich daartoe goed voorbereid op wat ons werk inhoudt en kwam met concrete adviezen hoe social media daar toegevoegde waarde in kan hebben. Nu moeten wij het nog omzetten in acties:-) Thx!

Juli 2014, Marcel Miltenburg, opdrachtgever van Spring Instituut:

Wij hebben Kim en Anne-Marie benaderd om een contentstrategie voor Spring Instituut te ontwikkelen. Daarbij hebben zij ons ook geholpen met het opzetten en uitvoeren van een mediacampagne. Door hun enthousiasme, nieuwsgierigheid en doortastendheid hebben Kim en Anne-Marie voor het Spring Instituut een geweldige contentstrategie opgesteld die ook goed uitvoerbaar is voor een MKB bedrijf. We konden met alle vragen bij hen terecht en ontvingen ook regelmatig (gevraagd én ongevraagd) advies. Dit gaf ons het gevoel dat echt actief werd meegedacht en wij er niet ‘alleen’ voor stonden.

Juni 2014, Ellen Vaal, collega bij Operadagen Rotterdam:

Anne Marie heeft ook dit jaar weer de tools voor online en social media succesvol ingezet voor Operadagen Rotterdam. Het leidde tot een, meer dan ooit, zichtbaar’ festival, met een toename van het aantal unieke bezoekers.
Anne Marie wist met haar team, de steeds meer uitdijende, online fans en volgers te boeien en binden.
Diverse bloggers schreven live verslagen van voorstellingen en werden al geruime tijd voor aanvang bij het festival betrokken en door Anne-Marie geïnspireerd voor een actieve rol.
Anne-Marie is een aanpakker en een fijne no-nonsens collega.

Jun1 2012, Koos Ris,  eBusiness directeur bij Aon Nederland:

Ik heb Anne-Marie leren kennen als analytisch sterk, scherp, en humorvol. Ze heeft een grote drive om de toekomst (van online branding en social media) nú vorm te geven. Ze kan uitstekend pionieren. Ze is eerlijk, recht-door-zee en heeft veel energie. Het was heel prettig met haar te werken.

Juli 2010, Jeroen van Eck, ISM eCompany, opdrachtnemer bij Heineken:

Anne-Marie stands out because of her professionalism and personality. She understands complex systems like social media and is able to rapidly see business opportunities in the ever changing landscape of eBusiness & Internet. She not only brings professionalism to the table, but also passion for her work and fun.

Februari 2011, Onno Donkervoort, IT manager bij Heineken

Anne-Marie heeft onlangs een presentatie voor RET gehouden over Social Media op de manier zoals ik haar ken vanuit Heineken: professioneel, materiedeskundig en met een overall enthousiasme voor haar eBusiness werkgebied.

Februari 2011, Marcel Koreman opdrachtgever Alrec

Anne-Marie heeft bij ons bedrijf een presentatie gehouden over SOCIAL MEDIA. Hierbij waren ook 2 ander collega-bedrijven bij aanwezig. “wij oude mannen” werden op een ludieke en duidelijke wijze aan de hand van Anne Marie door het land van Social Media rondgeleid. Presentatie van Anne Marie was helder, duidelijk en interessant en haar antwoorden op de vele vragen kon zij uitstekend uitleggen. Ook kon zij op humorvolle wijze ons overtuigen dat Social Media eigenlijk “Oude Wijn in Nieuwe Zakken” is; alle schroom en wantrouwen over social media (komt niet alles over je bedrijf op straat te liggen…..?) werd door haar professioneel weggenomen.

De 3 Business to Business bedrijven, die aanwezig waren bij haar presentatie hebben reeds de eerste succesvolle stappen in social media land gezet…….. M.a.w. een aanrader !!

Februari 2012, Arjan Duijndam directe collega bij Heineken:

Dit heeft natuurlijk veel te lang geduurd. Anne-Marie verdient een mooie aanbeveling voor haar werk in het E-business team van Heineken. Naast een prettige/fijne collega is Anne-Marie een perfectionist met oog voor detail zonder daarbij het grote algemene belang uit het oog te verliezen. Anne-Marie heeft zichzelf bewezen op het gebied van digitale media door diverse grote projecten tot een goed einde te brengen. Zowel als projectmanager als inhoudelijk adviseur.

Juli 2012, Maroesja Luijten collega / opdrachtgever bij Heineken

Anne-Marie en ik hebben samengewerkt aan de lancering van de nieuwe werkenbijheineken.nl website. Tijdens dit project heeft ze echt haar toegevoegde waarde laten zien, door vanuit de E Business expertiserol, in de ‘huid’ van de klant te kruipen en continu met mij mee te denken. Een discussie ging zij nooit uit de weg en ze gaf mij altijd de ruimte om zelf besluiten te nemen.